דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באירלנד 

מאת    [ 02/06/2009 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3337 פעמים ]

עבודה באירלנד

אנשים רבים נמשכים עבודה באירלנד ורוצים לעבור לאיזור מסיבות רבות. המדינה ידועה בנופיה הירוקים, וכחלק מאירופה, המשכורות בה גם הן איכותיות וגבוהות ממה שמוכר במזרח התיכון. כמו כן, הכלכלה באירלנד מתפתחת בצורה חיובית ויש הרבה מקומות עבודה באירלנד למהגרים, אשר מגיעים אליה כל שנה. למי שמעוניין לעבור למטרת עבודה באירלנד כדאי ללמוד על המדינה, ועל ידי כך להבין מה מצפה לו במקום החדש.

כאמור, המשכורות הממוצעות עבודה באירלנד גבוהות בצורה משמעותית מבמקומות אחרים בעולם. אך בהתאם לכך ובעיקר באיזורים העירוניים, מחירי המוצרים והשירותים השונים אינם זולים.
ארוחות בחוץ בערי אירלנד הן עניין יקר, וכן שכירת דירה, שיכולה לעלות בסביבות אלף יורו לחודש לדירת חדר ועד 1800 יורו לדירת שלושה חדרים. עניין מציאת הדירה חשוב לכל מי שמעוניין לעבור לאירלנד. כדאי למצוא מגורים נוחים ומתאימים כדי להשתלב במדינה בצורה מוצלחת.

השלב העיקרי בנושא של עבודה באירלנד הוא מציאת המשרה המתאימה כמובן. כיום אפשר לחפש אחר עבודה באירלנד גם דרך רשת האינטרנט. יחד עם זאת, פעמים רבות ירצה המעביד או בעל החברה לראות את העובד לפני שיתחיל לעבוד, ויש לקחת עניין זה בחשבון. חשוב גם לשפר את האנגלית במידה והאדם אינו שולט בשפה בצורה טובה מספיק. לא חייבים לדעת אנגלית כמו שפת אם, אבל אדם בעל רמת אנגלית גבוהה יהיה בעל סיכוי גבוה יותר למצוא עבודה באירלנד עם שכר איכותי. למרבה המזל, אירלנד מלאה בבתי ספר לאנגלית בהם אפשר ללמוד ולצבור ניסיון לפני שנכנסים לשוק העבודה המקומי. לימודים הם גם צד חשוב למדינת אירלנד, אותו אפשר לנצל בזמן השהות במקום. ההתקבלות לקורסים שונים במדינה קלה יותר מאשר בארצות אחרות באירופה, ומי שיכול לשלב עבודה ולימודים יוכל לשדרג את היכולת המקצועית שלו בהזדמנות זו.

עבודה באירלנד מעלה לעיתים ספקות רבות בקרב המעוניינים בנושא. דבר זה טבעי, ולכן כדאי שכל אחד ישאל את עצמו מספר שאלות, כדי להבהיר את העניינים הבעייתיים ולבדוק האם הוא באמת מתאים לעבור אל אירלנד ולעבוד בה.

- האם אתה מוכן לוותר למען המעבר על העבודה הקבועה הנוכחית שלך, אם יש כזאת?
- האם האישיות שלך מתאימה למעבר מסוג זה? מעבר לחו"ל יכול להיעשות לבד או עם משפחה. אדם העובר לבד יהיה במצב חברתי מאתגר יותר, כאשר הוא צריך להשתלב במקום חדש ללא מכרים.
- כדאי גם לבדוק אם הידע המקצועי והניסיון מספיקים כדי לעמוד בדרישותיהם של המעבידים האירים. משרות שונות דורשות ניסיון שונה, והדבר תלוי בסוג העבודה בה מעוניינים.

אדם בעל הכישורים המתאימים יוכל למצוא עבודה באירלנד ללא קושי. ההצלחה תלויה ביכולת שלו לעבור ולהסתגל למקום חדש. שימוש בכלים הנכונים לחיפוש העבודה והתקשרות עם המעבידים תשיג תוצאות טובות ותעלה את הסיכוי למצוא עבודה במדינה זו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב